Doprava a platba
Tovar vám bude doručený na DOBIERKU do 1-2 pracovných dní kuriérom prepravnej spoločnosti GLS. Kuriér Vás bude kontaktovať pred jej doručením a dodá Vám ju priamo na vami uvedenú adresu. Tú je možné po dohovore s kuriérom zmeniť. Cena poštovného a balného je 3.9 €.
Do 70 € (vrátane) | SR Nad 70 € | ČR | |
Dobierka | 3,90 € | Zadarmo | 4 € |
Osobný odber | zadarmo | Zadarmo | NIE |
Po odoslaní vašej objednávky Vám pošleme potvrdzujúci mail. V prípade, že Vám tovar do 3 dní od odoslania nebude doručený, kontaktujte nás. Pomocou čísla balíka sa pokúsime problém vyriešiť.
Koľko stojí poštovné a aká je doba dodania?
Poštovné v rámci Slovenskej republiky sú 3.90€, pri objednávke nad 70 € je POŠTOVNÉ ZDARMA.
Poštovné do Českej republiky sú 4 €, pri objednávke nad 70 € je POŠTOVNÉ ZDARMA.
Ak si tovar objednáte v daný deň do 12:00 hod., bude vám dodaný nasledujúci deň. Ak si tovar objednáte po 12:00 hod., bude vám dodaný o 2 pracovné dni. Cez víkendy ani sviatky kuriérska spoločnosť balíky neroznáša.
Ako zistím, že bola moja objednávka prijatá a odoslaná?
Hneď, ako odošlete objednávku, príde vám automatický e-mail so zhrnutím vašej objednávky a potvrdením jej prijatia. Takisto vám príde aj sms o prijatí. Pokiaľ sa tak nestane, znamená to, že vašu objednávku neevidujeme. V takom prípade skontrolujte, či ste odklikli v košíku možnosť Objednávka s povinnosťou platby. Keď balík starostlivo skontrolujeme a zabalíme, odovzdáme ho kuriérskej spoločnosti GLS. V tom momente vám príde ďalší e-mail o odoslaní objednávky spolu s faktúrou a takisto sms od kuriérskej spoločnosti, kde je aj číslo balíka pre sledovanie (Sledovanie zásielok GLS)
Dá sa zmeniť dodacia adresa?
Dodacia adresa sa dá zmeniť len do momentu, kým je balík u nás a nie je u kuriéra. Preto je potrebné, v čo najkratšom možnom čase nás kontaktovať, aby sme dodaciu adresu mohli zmeniť. Pokiaľ už je balík u kuriéra, je treba skontaktovať sa s konkrétnym kuriérom a požiadať ho o zmenu adresy dodania, ktorá sa však nemôže výrazne líšiť od pôvodnej adresy (tzn. napr. zmena z Bratislavy na Prešov a pod.).
Akým spôsobom môžem u vás platiť?
Na našom e-shope odosielame tovar kuriérom na dobierku a je možné platiť len pri prebratí tovaru priamo kuriérovi, a to buď v hotovosti alebo kartou v EURÁCH. V Českej republike je možné platiť v českých korunách.
Dá sa platiť aj prevodom na učet alebo kartou cez zabezpečenú platobnú bránu
Ako tovar posielate?
Tovar posielame prepravnou spoločnosťou GLS, ktorá zabezpečí, aby vám kuriér priniesol balík až k vám domov či do práce. Poštou neposielame!
Do akých krajín tovar odosielate?
Náš tovar odosielame do Slovenskej a Českej republiky.